کد خبر : 55543
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 - 8:52

یک نماینده مجلس:

از سال آینده قیمت محصولات کشاورزی با حضور کشاورزان تعیین می‌شود

از سال آینده قیمت محصولات کشاورزی با حضور کشاورزان تعیین می‌شود

قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی با حضور کشاورزان تعیین می‌شود.

قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی با حضور کشاورزان تعیین می‌شود.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی سال آینده قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی با حضور خود کشاورزان تعیین خواهد شد.

دکتر هادی بیگی‌نژاد در گفتگو با ایسنا به مجموعه ای در وزارت جهاد کشاورزی که پیگیر خرید محصولات کشاورزی است، اشاره و مطرح کرد: یکی از این محصولات کشمش است و ما مدت ها پیگیر مطالبات کشاورزان در زمینه تعیین قیمت تضمین شده کشمش با مسئول امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی بودیم.

وی با اشاره به پیگیری های نمایندگان این حوزه طی دیدار با طهماسبی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در زمینه این موضوع اظهار کرد: حداقل قیمت توافقی خرید کشمش از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان برای کشمش تیزابی و ۱۸ هزار تومان برای کشمش آفتابی تعیین شد همچنین مقرر شد قیمت ها از طریق نصب بنر در درب کارخانه ها و اعلام در صداوسیما به اطلاع همگان برسد.

بیگی‌نژاد با بیان اینکه اگر کارخانه داران به هر علت قادر یا مایل به خرید محصول به این قیمت نباشند، تأکید کرد: در این صورت سازمان تعاون روستایی به بازار ورود کرده و نسبت به خرید محصول کشاورزان به صورت توافقی بر پایه قیمت مذکور اقدام می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.