کد خبر : 33208
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 13:06

ارائه خدمات بیمه تامین‌ اجتماعی به روستاییان فاقد بیمه

رسالت صندوق بیمه ارائه خدمات بیمه اجتماعی مطلوب و قابل قبول برای تمامی افراد روستایی و کشاورز است.

رسالت صندوق بیمه ارائه خدمات بیمه اجتماعی مطلوب و قابل قبول برای تمامی افراد روستایی و کشاورز است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز از ارائه خدمات بیمه تامین‌ اجتماعی به روستاییانی که بیمه نیستند خبر داد.

هادی بشیری با اشاره به پرونده‌های سلامت روستاییان در خانه‌های بهداشت تشریح کرد: روستاییان در خانه‌های بهداشت و مراکز و پایگاه‌های درمانی دارای پرونده سلامت هستند.

وی ادامه داد: بهورزان و مسوولین خانه‌های بهداشت با ارتباطی که  با افراد دارند مشمولینی که زیر پوشش بیمه اجتماعی نیستند را شناسایی و به کارگزاری‌های صندوق معرفی کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر افزود: رسالت صندوق بیمه ارائه خدمات بیمه اجتماعی مطلوب و قابل قبول برای تمامی افراد روستایی و کشاورز است.

وی همچنین یادآور شد: خانواده و اعضای صندوق بیمه می‌توانند از حقوق و مزایای قانونی، پس از فوت بیمه شده و یا در زمان پیری و از کارافتادگی استفاده کنند.

بشیری در پایان نیز یادآور شد: روستاییان، کشاورزان، زنان خانه دار روستایی و عشایر، شاغلین فصلی، ساکنین و رانندگان حمل بار و مسافر بین شهری شهرهای زیر ٢٠ هزار نفر جمعیت مشمول این صندوق می‌شوند و می‌توانند برای عضویت خود به کارگزاری‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز گفت: حق بیمه ماهانه افراد، حداقل ١٧ هزار و ۵۰۰ تومان و حداکثر ۴٠ هزار تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.