کد خبر : 54101
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 9:32

اختلاف بخشنده و کشاورز سرنوشت معاونت زراعت را عوض کرد

اختلاف بخشنده و کشاورز سرنوشت معاونت زراعت را عوض کرد
اختلاف بخشنده و کشاورز سرنوشت معاونت زراعت را عوض کرد.

در حالی که قرار بود دیروز معارفه کیخسرو چنگلوایی بعنوان معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی انجام شود در آخرین لحظه جلسه معارفه کنسل و به امروز موکول شد و امروز در میان ناباوری تمام جواد وفابخش بعنوان معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.
طبق اخبار واصله تضادهای شدید و اختلاف بین عباس کشاورز و عبدالمهدی بخشنده معاون سابق وزیر جهاد کشاورزی و فشارهای وارده به خاوازی باعث شد تا وزیر جهاد کشاورزی در آخرین لحظه تصمیم خود را عوض کند.
چنگلوایی از نیروهای نزدیک و منتصب به بخشنده محسوب می شود.
احتمالا با توجه به اینکه پست های معاونت در وزارت جهاد کشاورزی پر شده است احتمال انتصاب چنگلوایی بعنوان رییس سازمان حفظ نباتات کشور وجود دارد.
گفتنی است جواد وفابخش از نیروهای نزدیک به عباس کشاورز می باشد که کشاورز نسبت انتصاب وی بعنوان معاون زراعت نظر مساعد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مصطفی دیناروند دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۲۷

سلام، سالی که نکوست از بهارش پیداست.
این وزیر قرار بود در سیستم مدیریتی جهاد کشاورزی تحول نهادینه ایجاد نماید. و اولین شرط آن وجود نیروهای غیر وابسته به بدنه مدیریت قبلی است. حال که معاونان و مدیریت سابق اقدام به مهره چینی پستها ی مدیریت وزا تخانه می‌کنند، سرنوشت و آینده این وزیر مشخص است. ما ملت ایران فقط اهل شعار هستیم. و گرنه با تغییر چندین وزیر طی این مدت همان معاونان و ویران در پست های خودشان مشغولند مار بر همان منوال می‌گذرد. اینطور تحولی صورت نمی گیرد.