کد خبر : 30791
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 11:21

آغاز پرداخت مطالبات گوجه فرنگی کاران

کشاورزان هرچه زودتر ضمن ارائه مدارک به مراکز خرید طرف قرار داد نسبت به تکمیل مدارک برای بهره مندی از اعتبارات تخصیصی اقدام کنند.

 

کشاورزانی که تاکنون مدارک و مستندات محصول تحویلی خود را به مراکز خرید ارائه نداده اند باید هرچه زودتر ضمن ارائه مدارک به مراکز خرید طرف قرار داد نسبت به تکمیل مدارک برای بهره مندی از اعتبارات تخصیصی اقدام کنند. 

 

علی قنبری افزود: در این مرحله ۷۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال که معادل ۳۱ درصد از مطالبات گوجه فرنگی کاران استان بوشهر است؛ پرداخت می شود. 

وی ادامه داد: به دنبال پیگیری انجام شده نخستین مرحله مطالبات کشاورزان طرف قرارداد که محصول خود را به مراکز خرید شهرستان مربوطه تحویل داده اند طبق لیست به حساب اعلامی آنها واریز می شود.
قنبری اظهار کرد: تاکنون اطلاعات پنج هزار و ۸۲۰ محموله به میزان ۶۰هزار و ۸۶۲ تن گوجه فرنگی توسط کشاورزان به مراکز خرید تحویل و در سامانه های مربوط ثبت شده است.
وی گفت: کشاورزان و تولیدکنندگانی که تاکنون مدارک و مستندات محصول تحویلی خود را به مراکز خرید ارائه نداده اند باید هرچه زودتر ضمن ارائه مدارک به مراکز خرید طرف قرار داد نسبت به تکمیل مدارک برای بهره مندی از اعتبارات تخصیصی اقدام کنند.
در سال گذشته به دلیل همزمان شدن برداشت گوجه فرنگی خارج فصل در استان بوشهر با دیگر استانها، افزایش میزات تولید با توجه به شرایط آب و هوایی مناسبت، کاهش فروش و قیمت محصول، گوجه فرنگی
زیادی روی دست کشاورزان این استان ماند.
در این ارتباط با پیگیری مسئولان استان بوشهر و برای جلوگیری از زیان بیشتر کشاورزان، دولت خرید حمایتی این محصول با قیمت توافقی هر کیلوگرم سه هزار و ۳۰۰ ریال و درخارج از استان چهار هزار ریال را از سوم دی ماه آغاز کرد و تا دوم اسفند ماه انجام داد که در این طرح کشاورزان حدود ۷۰ هزار تن گوجه فرنگی به مراکز خرید دولتی تحویل دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.