تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399 - 6:56

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی گراش / مسئولین به فکر کشاورزان نیستند

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی گراش / مسئولین به فکر کشاورزان نیستند

مسئولین به فکر کشاورزان نیستند و این باعث نارضایتی هر چه بیشتر شده است.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی گراش گفت: مسئولین تهران نشین فکری به حال سامانه مشکلدار سوخت کنند. گرانی کود فسفات امان کشاورزان را بریده است.

سیده زهرا موسوی به دهقان نیوز گفت: سامانه ثبت نامیِ سهمیه سوخت ایراد دارد و کشاورزان اصلا نمی توانند مراحل ثبت نام را انجام دهند و هر روز سایت مشکل دارد. کشاورزان از اول مهر باید ثبت نام کنند که تا اواخر مهر کلیه ثبت نامها تکمیل شده باشد اما اکنون در اواسط مهرماه هستیم و فقط تعداد انگشت شماری از کشاورزان توانسته اند به جایگاه های سوخت معرفی شوند. در اکثر اوقات سامانه باز نمی شود و این باعث نارضایتی تولیدکنندگان شده است. مسئولین و سازندگان سامانه سوخت، کل تابستان را فرصت داشتند که ایرادات آنرا مرتفع کنند اما به مسئولیت خود عمل نکردند.

وی گفت: همچنین در مورد کود شیمیایی فسفات باید اشاره کنم که آنقدر گران شده که کشاورزان توان مالی برای خرید آنرا ندارند. خدمات حمایتی کشاورزی به ازای هر کیسه ۵۰ کیلویی کود فسفات حدود ۵۰۰ هزار تومان طلب می کند و مدعی است که ارز دولتی به آنها نمی دهند و این یکی از دلایل گرانی کود است.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی گراش در پایان به دهقان نیوز گفت: مسئولین به فکر کشاورزان نیستند و این باعث نارضایتی هر چه بیشتر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.