کد خبر : 54707
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399 - 9:48

کمیته‌های تخصصی کمیسیون کشاورزی مشخص شدند

کمیته‌های تخصصی کمیسیون کشاورزی مشخص شدند

کمیته‌های تخصصی کمیسیون کشاورزی مشخص شدند.

محمودزاده در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی گفت: کمیته‌های تخصصی کمیسیون کشاورزی مشخص شدند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: ۱۴ کمیته تخصصی در کمیسیون کشاورزی مجلس تشکیل و به بررسی موضوعات تخصصی می‌پردازند.
جلال محمودزاده در گفتگو با خانه ملت، در تشریح نشست کمیسیون گفت: موضوع تشکیل کمیته‌های تخصیصی در دستور نشست کمیسیون کشاورزی مجلس قرار داشت و مقرر شد ۱۴ کمیته تشکیل داده شود.

وی ادامه داد: کمیته‌های تولیدات گیاهی، منابع طبیعی و امور اراضی، توسعه بازار، شفافیت و نظارت، توسعه روستایی و عشایری، محیط زیست، آب، دامپروری، شیلات و آبزیان، ایمنی و سلامت غذا، هواشناسی و حوادث، تحقیقات و آموزش طبیعی، صنایع وابسته به بخش کشاورزی و بودجه و برنامه ریزی در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تشکیل داده شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر کمیته تخصصی سه نفر عضو و یک کارشناس دارد، افزود: کمیته‌های تخصصی مشکلات حوزه بخش کشاورزی را بررسی و گزارش خود را در جلسه کمیسیون ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به وسعت و گستردگی بخش کشاورزی و فعالیت تمامی اعضای کمیسیون نیاز به تشکیل کمیته‌های تخصصی وجود دارد، گفت: کمیته‌های تخصصی گزارش‌هایی در خصوص مشکلات و تنگناهای و چالش‌های مجلس ارائه می‌کنند و بر اساس این گزارش‌ها مبحث قانون‌گذاری را برنامه‌ریزی می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.