کد خبر : 31943
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1396 - 13:13

سود تسهیلات کشاورزی تک رقمی می شود

در راستای رونق و توسعه بخش کشاورزی و اشتغالزایی، سود تسهیلات بخش کشاورزی تک رقمی خواهد شد.

در راستای رونق و توسعه بخش کشاورزی و اشتغالزایی، سود تسهیلات بخش کشاورزی تک رقمی خواهد شد.

استاندار بوشهرگفت: در راستای رونق و توسعه بخش کشاورزی و اشتغالزایی سود تسهیلات بخش کشاورزی در این استان تک رقمی خواهد شد.

به گزارش دهقان نیوز و به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر افزود:امسال قصد داریم از محل وجوه اداره استان سود تسهیلات بخش کشاورزی را تک رقمی کنیم که بخشی از این تسهیلات برای توسعه گلخانه پیش بینی شده است.

وی اظهارداشت: بخشی از تسهیلات نیز برای بخش آبزی پروری در نظر گرفته شده که این بخش از تسهیلات برای آبزی پروری متراکم در مجاورت رود خانه مند است که سعی داریم زیرساخت متناسب آن را فراهم کنیم.

استاندار بوشهر گفت:مشکلات بانکی فعالان اقتصادی این استان درکارگروهی متشکل از کارگروه رفع موانع تولید و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بررسی می شود.

وی یادآورشد: با تشکیل کارگروه یاد شده نتیجه آن بطور ماهیانه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر بررسی می شود.

سالاری افزود: مشکلات مالیاتی نیز با حضور رئیس اداره امورمالیاتی، اتاق بازرگانی و سایر نهادهای زیربط بطور مصداقی بررسی می شود.

رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر نیز گفت: فعالان اقتصادی انتظار دارند در قالب برگزاری نشستی با مدیرکل امورمالیاتی استان بوشهر مشکل آنها در این بخش تا جایی که قانون اجازه داده رفع شود.

محمد عبادی افزود: برای جذب سرمایه گذاری نیز نیازمند اعمال مشوق هایی هستیم که امیدواریم این مهم در دستور کار مسئولان ارشد استان قرار گیرد.

وی گفت: فعال اقتصادی که سرمایه خود را در معرض ریسک قرار داده و با ایجاد اشتغال روند حرکتی چرخه تولید را در کشور سرعت می بخشد باید همانند کسی که سرمایه خود را در بانک سرمایه گذاری و هیچ کمکی به تولید و اشتغال نمی کند از مالیات معاف شود.

عبادی افزود: افزایش آمار بیکاری در استان زیبنده نبوده از این رو نیاز است با حمایت از سرمایه گذاران زمینه افزایش اشتغال در استان بوشهر فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.