کد خبر : 53542
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردین 1399 - 15:51

دبیر نظام صنفی کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با دهقان نیوز:

برای جهش تولید باید به کشاورزی توجه شود / موانع تولید در کشاورزی برداشته شود

برای جهش تولید باید به کشاورزی توجه شود / موانع تولید در کشاورزی برداشته شود

جهش تولید با توجه به کشاورزی بعنوان زیربنای اقتصاد ایجاد خواهد شد.

دبیر نظام صنفی کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ تحت عنوان جهش تولید گفت: جهش تولید با توجه به کشاورزی بعنوان زیربنای اقتصاد ایجاد خواهد شد.

مجید مهدی کلاته نو در گفتگو با دهقان نیوز در تبیین اهمیت کشاورزی بعنوان ستون اقتصاد و ضمن تبریک سال نو و تشکر از مقام معظم رهبری به جهت انتخاب شعاری پر مسما برای سال ۹۹ افزود: اگر توجهی که شایسته کشاورزی است به این بخش معطوف گردد قطعا در تولید جهش ایجاد شده و منویات رهبری نیز تحقق خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از صعنت مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی است گفت: امیدواریم مجلس محترم با وضع قوانین جدید و اصلاح قوانین موجود در جهت رفع موانع تولید قدم برداشته  و دولت محترم نیز همت و توان خود را مانند قبل بکار بسته تا بتوان از این برهه سخت اقتصادی عبور کرد.

وی با اشاره به اثرگذاری شیوع ویروس کرونا بر بخشی از تولیدات کشاورزی همانند تولید گلهای زینتی، ماهیان زینتی و تولیدات گلخانه با گلایه از بانک مرکزی به جهت عدم وجود این مشاغل در لیست کسب و کارهایی که بدلیل شیوع بیماری در بازپرداخت تسهیلات مهلت هایی به آنها داده شده خواستار بازنگری در بخش نامه بانک مرکزی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.